történet egy más világról

2017/02/17. - írta: Spike

Már a függöny is szétlibbent, a közönség visszafolytja a lélegzetét, innentől már minden a színészekre van bízva. A rendező már mindent elrendezett és a sötét sarokból figyeli amint a darabja életre kél. Popcorn, kóla ide nem illendő.

Történt egyszer még pelyhesbajszú koromban,hogy haverokkal mentünk lányok kézi meccsére. Igazán meghatározó nap az életemben. Szerintem akkor voltam először fenn éjfélnél tovább. Ez már amúgy is figyelemre méltó lenne, de az oka ennek még inkább az és nem, nem a lányok miatt. Szóval mentem a kézire a tornaterembe ami olyan 500 méterre van onnan ahol lakok. Egye fene, sötét volt már, kicsit hideg, fene se fog annyit gyalogolni. Bicajra pattantam, a régi vörös gepidára és uccu neki. Kábé félúton az ABC-nél össze találkoztam a srácokkal. Állj, kezelés, néhány poén majd annak eldöntése mi legyen a biciklivel. Leraktam a gepidát lakat nélkül a bolthoz. Ezzel még nem lenne baj, de hogy meccs után nem a bolthoz mentem hanem hazasétáltam az felháborító. Otthagytam a sokat megélt kerékpárt a boltnál és csak imádkozhattam,hogy még reggel is ott lesz. A szobám ablaka a bolt felé néz és azon az estén órákot töltöttem el az ablak előtt, kisírt szemekkel. Nem volt merszem felkelteni a szüleimet és elmenni a bicikliért (ami lehet már amúgy sem lett volna ott) vagy valamit tenni. Nem, túl gyáva voltam beismerni a vereségemet. Reggel korábban kelés, gyorsan összekaptam magam és elindultam a keresztutamra. Természetesen(?) már nem volt ott a szeretett járművem.

A napok teltek és feltűnt sokaknak,hogy "hát hova lett a jenci bringája?". Kitérő válaszokat kaptak, én pedig minden bicikliben az enyém körvonalait pillantottam meg. Egyik nap még meg is jegyezte egyik osztálytársam,hogy mintha láttott volna egy sötétnek tetsző figurát az én kerékpáromon. "Az nem lehet, hordjál szemüveget" kapta meg a lehordást. Aztán mindenki elfelejtette a jenci vörös gepidáját. Talán csak jenci nem. 

(2009.01.17)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megbeszeles.blog.hu/api/trackback/id/tr9612266834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása